Referenties

“Suzanne ken ik al jaren als een gedreven, georganiseerde en vooral attente collega. Toen ik van haar hoorde dat ze haar eigen bedrijfje ging starten, “Choose 2 Organize”, wist ik gelijk dat ik daar als werkende moeder van 2 kinderen veel plezier aan zou kunnen beleven.

Suzanne heeft mij gemotiveerd om samen met haar een deel van mijn logeerkamer (ook wel rommelkamer genoemd) zo te organiseren dat ik door de bomen het bos weer zou zien. Ze deed dat op een zeer goed voorbereide en georganiseerde manier. Hierdoor werd het het voor mij makkelijker om keuzes te maken in wat ik wilde bewaren en wat weg kon. Maar ook wat kon verhuizen naar een meer logische plek. Echt top! Drie vuilniszakken en 4 dozen oud papier verder ben ik een blij mens met meer overzichtelijke kast en kamer.

Ik raad iedereen met een te volle agenda en met een ruimte waar best de bezem eens doorheen mag aan om Suzanne in te schakelen. Suzanne doet meer dan alleen ruimen. Ze ondersteunt bijvoorbeeld ook met het archiveren van administratie als daar behoefte aan is.”

“Verbazingwekkend wat voor verschil 3 afspraken al kunnen maken!
De manier waarop je dingen aanpakt vind ik heel prettig. Samen door het huis lopen en bekijken waar de ‘pijnpunten’ zitten. Je bent er heel goed in door de dingen aan te pakken die echt een groot verschil maken.
Het is prettig dat ik door het opruimen met jou ben gaan voelen welke spulletjes een speciale waarde voor me hebben en welke dingen ik makkelijk weg kan doen.
Het voelt voor mij als een katalysator om de rest van het huis ook aan te gaan pakken. Steeds als ik nu naar het barretje, de kast en de zolder kijk, voel ik me blij en zie alleen maar spulletjes die daar horen. Het is een echt rustpunt geworden in plaats van plekken waar alle zooi terechtkwam als magneten en waar ik me steeds geërgerd en wanhopig voelde als ik ernaar keek.”